Turcja – Henna Konak Hotel

Polecamy Wam uroczy i przytulny hotel w Kapadocji. Prowadzi go przesympatyczny Mustafa Akman. Henna Konak Hotel położony jest w Göreme. Hotel jest bardzo klimatyczny i czysty. Rano możemy liczyć na dobre śniadanie i na opiekę Mustafy, który jest zawsze do dyspozycji.
Hotel położony jest kilka minut od  centrum, gdzie znajdziemy restauracje z dobrym jedzeniem i sklepy z pamiątkami. Niedaleko jest wzgórze z pięknymi widokami na okolicę.
Radzimy rezerwować pokoje przez internet, ale poza Turcją. W Turcji strony typu tripadvisor czy booking.com są niedostępne.

Adres hotelu:Orta Mahale Konak Sokak no:2/A Merkez,50-180 Nevsehir.
Telefon:+903842713125

0 0 votes
Article Rating
Tags:

Hooltaye

Witam Was na blogu.Byliśmy małżeństwem i podróżowaliśmy razem od kilkunastu lat. Dzieliliśmy się z Wami tym, co zobaczyliśmy. Kochaliśmy przygodę, przyrodę i ludzi. Marka już nie ma. Wszystkie zdjęcia są wyłącznie naszą własnością. Blog nie jest przewodnikiem, a wspomnieniami z podróży. Pozdrawiam serdecznie :-)Irena

Subscribe
Inline Feedbacks
View all comments
Sklerotyczka

Ładnie się prezentuje 🙂 każdy gość będzie w raju.

Robi wrażenie! Chętnie spędziłabym tam trochę czasu, warunki wydają się wręcz stworzone dla mnie 🙂

Bea

Ciekawe wnętrza, nawet łazienka ma klimat 🙂

Ania

Pięknie się prezentuje. Jestem pod wrażeniem i z wielką chęcią bym się tam zatrzymała. Wygląda jak hotel z tysiąca i jednej baśni 🙂 ja bym powiedziała 🙂 oczywiście zapisuję go 🙂

Viola z MBJ

Wiele bym zrobiła żeby móc znaleźć się teraz w takim klimatycznym miejscu, wczoraj oglądałam jakiś filmik z Kapadocji i aż mi się łezka w oku zakręciła bo kurczę starzeje się i siedzę na tyłku a perspektyw na wyjazd narazie zero. Jesteśmy narazie uziemieni na tej wyspie.

Gosia Hert

Wnętrza prezentują się bardzo ciekawie. To wszystko ma zupełnie inny klimat niż w europie i dlatego jest chyba tak ciekawe.

Papierowa Łowczyni

Bardzo podobają mi się ich dywany. Pewnie bym jakiś przytaszczyła ze sobą do mego domu. Co do hotelu, to faktycznie bardzo klimatyczny i oddający naturę tego kraju. Chętnie sama bym się tam zatrzymała by poczuć atmosferę tego kawałka ziemi 🙂

Wędrówki po kuchni

Klimatycznie i bardzo ciekawie. Chętnie bym tam spędziła kilka chwil, bo bardzo mi się podoba ten hotel

Z Turcji „znam” jedynie Istambuł, ale marzy mi sie Kapadocja!!! Bardzo przyjemny hotel, nie spodziewałam sie takiej atmosfery. Pozdrawiam serdecznie!

Anna

Bardzo klimatyczny hotel. Jest ciekawy architektonicznie i świetnie wyposażony. Chciałabym sie w nim znaleźć.

Bernadeta

Kapadocja to jedno z moich marzeń. Zobaczenie startujących balonów to tylko jedna z rzeczy którą chciałabym zobaczyć. Jeśli wszystko jest tak piękne jak ten hotel to tym bardziej chce tam pojechać.

Jakie cudowne miejsce, bardzo klimatyczne. Niesamowite wrażenie robi sposób połączenia nowoczesności z tymi starymi murami. Turcja fascynuje mnie od kilku lat i marzę, aby pojechać tam na dłużej. Poznać taką prawdziwą Turcję, a nie przez pryzmat wczasów w hotelu all inclusive.