Maroko – Dolina Rzeki Draa

Niezwykle malownicza dolina rzeki Draa jest pełna glinianych, ufortyfikowanych kazb. Wiele z tych kazb można zwiedzić.
Draa jest jedną z najdłuższych rzek w Maroko. Piękna pogoda i fantastyczne krajobrazy towarzyszą nam aż do Zagory. Plantacje palmowe i oazy powodują, że ciągle się zatrzymujemy, aby podziwiać to, co widzimy na naszej drodze.
W miejscowości Agdz, jemy posiłek w Cafe Restaurant Sud Atlas. Zapamiętałam tę miejscowość i nazwę restauracji, bo tu jadłam najlepsze oliwki na świecie. Agdz jest autentycznym, marokańskim miasteczkiem na drodze z Agadiru do Zagory.
Zostawiamy Was sam na sam z tą malowniczą doliną.

0 0 votes
Article Rating
Tags:

Hooltaye

Witam Was na blogu.Byliśmy małżeństwem i podróżowaliśmy razem od kilkunastu lat. Dzieliliśmy się z Wami tym, co zobaczyliśmy. Kochaliśmy przygodę, przyrodę i ludzi. Marka już nie ma. Wszystkie zdjęcia są wyłącznie naszą własnością. Blog nie jest przewodnikiem, a wspomnieniami z podróży. Pozdrawiam serdecznie :-)Irena

Subscribe
Inline Feedbacks
View all comments
Maria Kowalewski

Zdjęcia rzucają na kolana! Z wielka przyjemnością przeczytałam i obejrzałam wszystko, bo w Maroku byłam, ale tam nie dotarłam. Nadrabiam i zachwycam się. Niektóre krajobrazy wydaja się znajome, nasuwa się Egipt, nawet Bliski Wschód, ale i tak Maroko jest niepowtarzalne. Zajadałam się tadżinem, nawet mamy kilka naczyń do tego dania, ale jeszcze się nie porwałam na ugotowanie. Gratuluję kolejnego, niesamowitego wpisy Irenko:)

Przepiękne krajobrazy i cudowne zdjęcia. Patrząc na te niesamowite widoki myślę, że dużo tracę omijając ten kraj za każdym razem planując swoje podróże. Nigdy mie miałam okazji przyjrzeć się z bliska tej kulturze. Dobrze, że mogę chociaż popatrzeć na twich zdjęciach. Pozdrawiam z Luizjany

Patrzę na zdjęcia w kolejnym Waszym artykule i odpływam… 🙂
Najlepsze lekarstwo w zimny, wietrzny i deszczowy szkocki wieczór. To jest właśnie prawdziwe Maroko. Wszędzie tylko o Marrakeszu, a u Was to Maroko takie prawdziwe, przestrzenne, zachęcające…
Brawo!

Małgorzata Pakuła

Nie wiem co powiedzieć, tereny Maroka są mi zupełnie nieznane, ale powiem jedno: zdjęcia zachęcają. Jaki aparat i obiektywy? Ja się noszę z zamiarem sprawienia sobie nowego sprzętu na 40tkę i szukam inspiracji.

Marek

aparaty – lustrzanki Canon 5dmk3, 6d. Obiektywy 24-70 2.8, 70-200 2.8 Tamron, oraz 14mm 2.8
Samyang

Olka

Jak widać surowe krajobrazy też potrafią być zniewalające. Maroko w tym roku odwiedzili moi rodzice. Ja niestety wciąż mam je na swojej liście miejsc do zobaczenia. Niestety bo wolałabym już mieć Maroko na liście miejsc, w których byłam 😉

Gabi

Jak zawsze piękne zdjęcia. Gratuluje wyprawy ( 7000 km robi wrażenie) i wspaniałej prezentacji,
pozdrawiam

Zołza z kitką

Ja nie wiem, jak to jest możliwe, że Wasze zdjęcia nie znalazły się jeszcze z czasopismach podróżniczych!

Anna Kruczkowska

Maroko zawsze rozpalało moją wyobraźnię. Piękne…

pożeramstrony

Wasze zdjęcia są niesamowite, przeglądam ten post już któryś raz i nadal jestem tak samo zachwycona!

Rebellious Anne

wow! ależ tam pięknie! może uda mi się kiedyś tam wybrać 🙂

Wędrówki po kuchni

O Maroko marzę od dawna! Pod względem kulinarnym zamarzyła mi się tam podróż, ale popatrzeć na takie widoki też byłoby wspaniale

Niezwykłe miejsce, do tego otoczone górami. Bajka!

Piękna kraina. Swoją drogą, spróbowałabym tych oliwek. Nie przepadam za nimi, ale skoro były najlepsze na świecie, to warto ich spróbować 🙂

Jakże fascynujące krajobrazy, dosłownie czas się tam zatrzymał i jak patrzę na te fortyfikacje, wioseczki czy mury obronne dawnych warowni to sobie myśle jak bardzo mało wiemy jeszcze o dawnych czasach, wielkich cywilizacjach dawnych ludów Azji czy właśnie Afryki. Piękny kraj.

Milena Górska Ilustrator - MilGor

Nie mogę się napatrzeć na te cudowne widoki!

Bookendorfina

Maroko zawsze będzie miało szczególne miejsce w moim sercu, to mój pierwszy kontakt z afrykańskim kontynentem, mimo, że trochę mnie rozczarowało, to i tak cenię sobie wspomnienia związane z odwiedzinami w nim. 🙂

Miye

Odwiedzacie naprawdę niesamowite miejsca, mam nadzieję, że w przyszłym roku znowu będzie można bezpiecznie podróżować.

Ania

Takiego Maroka to ja nie znam. Szkoda bo pięknie sie prezentuje w Twojej relacji. Ten kawałek co dane mi było zobaczyć bardzo mi się podobał. Dziękuję za tą cudowna wycieczkę 🙂

Edyta

Zdjęcia są niesamowitą opowieścią 💕 Niezwykłe miejsce, które chętnie poznaję dzięki Tobie. Fotografie jak z National Geographic 😍 Jestem zachwycona!

Zapatrzyłam się na te cudowne widoki i po prostu utonęłam w nich. Inny świat, magiczny, piękny, choć na bank niełatwy do codziennego życia.